Na bosaka na macie i poza nią to program, który stworzyłam, aby pomóc Ci zadbać o swoje ciało i zdrowie bez stresu, szalonych diet i zabójczych treningów. Doskonale wiem, jak trudno jest czasami znaleźć czas i motywację do działania. Dlatego właśnie wychodzę Ci na przeciw i proponuję rozwiązanie, które jest super proste i przystępne. Program działa na zasadzie subskrypcji. To rozwiązanie stworzone dla tych z Was, które chcą zrobić coś dla siebie, ale mają sporo na głowie – dzieci, praca, dom. Ćwiczyć możesz w dowolnym miejscu i w dowolnym momencie.

Opinia

Z długą historią nadwagi, epizodami otyłości i wieloma nieudanym próbami podjęcia aktywności fizycznej, byłam trochę sceptyczna co do tych treningów. Bałam się kolejnej porażki, ale spokój ducha Kasi i to, z jaką łagodnością prowadzi treningi, sprawił, że zasubskrybowałam Trening na bosaka. I to była najlepsza decyzja! Zaczęłam 7 miesięcy temu. Na początku nie byłam w stanie zrobić większości podstawowych pozycji, i to nie dlatego, że były trudne – bo nie były – to moje ciało było tak zaniedbane. Ćwiczenia były dużym wyzwaniem fizycznym i organizacyjnym, szczególnie, że zaczynałam, opiekując się sześciomiesięczną córką. Jednak zdroworozsądkowe podejście Kasi do ćwiczeń, koncentracja na każdym ruchu i oddechu i pozytywne nastawienie sprawiły, że naprawdę chciałam ćwiczyć i było to dla mnie coraz bardziej przyjemne. Zaczynałam od kilku treningów w tygodniu, czasem jednego. Aktualnie, już od chyba trzech miesięcy, ćwiczę sześć razy w tygodniu i nie wyobrażam sobie, żeby było inaczej. Wstaję rano i ciągle nie mogę w to uwierzyć, że nie mogę doczekać się treningu! Odkąd pamiętam, marzyłam, żeby być w tym miejscu, w którym jestem teraz – ćwiczyć z przyjemnością, mieć tyle energii i tak sprawne ciało, które nie jest już balastem ani wrogiem. Zawdzięczam Kasi bardzo wiele. Dzięki jej radom o posiłkach i misjom na każdy miesiąc, zmieniłam też nawyki żywieniowe. Przez te 6 miesięcy schudłam 23 kg i choć praca nad dietą była też istotna, wiem na pewno, że bez treningów od Kasi to by się nigdy nie udało. Zresztą waga nie jest w tym najważniejsza. Moje ciało wysmukliło się, wzmocniło, nie boli mnie kręgosłup. Czuję się tak dobrze, jak nigdy i zachwycam się tym każdego dnia. Polecam treningi z Kasią dosłownie komu się da. A zdarza się, że nawet mój mąż ćwiczy ze mną!

Agata Golecka

Mama, Tłumaczka

Korzyści

  • Krótkie, efektywne treningi

  • Świadomy ruch

  • Zdrowe nawyki

  • Silne i smukłe ciało

  • Poprawa postawy

  • Poprawa mobilności

  • Nowe materiały co miesiąc

  • Społeczność

  • Pewność siebie

  • Redukcja stresu

Co dostaniesz w ramach członkostwa

Nowy trening co miesiąc

Kalendarz z treningami

Przepisy na zdrowe potrawy 

Biblioteka ponad 20 treningów

Misja poza matą

Ćwicz gdzie i kiedy chcesz

Społeczność

Gwarancja ceny

Zostaw mi jednak maila, a powiadomię Cię jak tylko zapisy ruszą

Opinia

Dołączyłam do programu trening na bosaka, bo chciałam dosłownie “ruszyć pośladki z kanapy” i zacząć się regularnie ruszać. Chciałam poczuć się sprawniej w swoim ciele i uniknąć kolejnych wizyt u fizjoterapeuty, który pracował ze mną po operacji kręgosłupa w 2012-13 roku, a do którego wróciłam jesienią 2016 z bólem szyi i barku i zrobiło mi się wstyd, że tak się zaniedbałam. Wcześniej próbowałam uczęszczać na grupowe zajęcia w różnych miejscach i o różnej tematyce (taniec, yoga, pilates), ale nigdzie nie potrafiłam zagrzać miejsca na dłużej. Najdalej po 2 miesiącach znajdowałam jakiś powód, żeby nie pójść na zajęcia (katar, miesiączka, ból głowy, nicniechcenie się), a potem już nie wracałam do nich w ogóle.

Próbowałam też ćwiczyć sama w domu stosując ćwiczenia, które poznałam dotychczas, ale udawało mi się zmobilizować mniej więcej raz na 2-4 tygodnie i z poczucia winy, że tak długo nie ćwiczyłam robiłam sobie od razu intensywne, godzinne ćwiczenia. Po takim treningu bolało mnie wszystko przez 2-4 dni, czasami do tego stopnia, że ratowałam się środkami przeciwbólowymi. W efekcie takiego przetrenowania i obolałego ciała, kolejne treningi odwlekałam coraz bardziej w czasie.

To był czas ogromnej frustracji i poczucia winy. Z jednej strony złość na siebie, że nie ćwiczę choć powinnam, a z drugiej złość na siebie, bo “jak mam ćwiczyć, skoro po każdym ćwiczeniu wszystko mnie boli??”

Moim marzeniem było nauczyć się ćwiczyć regularnie i bez bólu. Gdy trafiłam na wyzwanie Treningu na bosaka – ćwicz w dowolnym momencie dnia, w domu, 5-10 minut dziennie, poczułam, że to szansa dla mnie, żeby się przełamać. Matę już miałam w domu, wystarczyło więc wykrzesać z siebie energię na 10 minut dziennie.

Początkowo te króciutkie treningi wydawały mi się wręcz zabawne, bo przez tak krótki czas nawet nie zdążysz się przecież zmęczyć (a dobry trening to taki, po którym padamy z wysiłku na twarz, prawda? ;P ). Ale po dwóch tygodniach uświadomiłam sobie, że oto właśnie trenuję regularnie i nic mnie nie boli 😀 Ta myśl dodała mi skrzydeł i sprawiła, że ukończyłam miesięczne wyzwanie z radością i zdecydowałam się wykupić subskrypcję treningów na 3 miesiące. A po 3 miesiącach, wykupiłam kolejną subskrypcję, bo nadal chce mi się ćwiczyć 🙂 Właśnie! Moją motywacją nie jest już tylko hasło “powinnam się ruszać”, teraz napędza mnie myśl “chcę ćwiczyć”.

Co podoba mi się najbardziej w treningach na bosaka? Co sprawia, że trenuję na bosaka z przyjemnością już kolejny miesiąc?

  • Brak przymusu i rygoru, a w efekcie końcowym brak niszczącego poczucia winy – dostaję kalendarz treningów na cały miesiąc z planem uwzględniającym 6 treningów w tygodniu, ale to ja decyduję kiedy i czy w ogóle chcę danego dnia ćwiczyć; świat się nie zawali jeśli z zaplanowanych 6 treningów wykonam tylko 2 lub 3. Najważniejsze, żeby ćwiczyć z zaangażowaniem i frajdą i regularnie wracać na matę. Bez poczucia winy i frustracji, że nie spełniam oczekiwań trenera czy grupy.
  • Możliwość dostosowania treningów do swoich potrzeb – jeśli w kalendarzu na dziś jest zaplanowany trening na ramiona, a nie czuję się na siłach żeby robić podpory, mogę bez problemu wykonać w zamian rozciąganie, które uwielbiam lub wzmacnianie brzucha, które zawsze dobrze robi moim przemęczonym lędźwiom. Satysfakcja gwarantowana 🙂
  • Różnorodność treningów – ilość nagrań z ćwizeniami zwiększa się z każdym miesiącem, więc w tej chwili mogę już wybrać czy mam ochotę i siłę wykonać krótki trening na 10 minut, czy wolę go zastąpić dłuższym 30 minutowym wariantem;
  • Podejście Kasi do treningów – nie ma tutaj poganiania, że coś musisz zrobić, jest raczej zachęcanie żeby spróbować i zapytać siebie czy sprawiło ci to radość.
    Kasia bardzo dokładnie opowiada na czym polegają ćwiczenia (które mięśnie powinny być zaangażowane, a które nie), pokazuje ruch z różnych perspektyw, żeby dokładnie było widać jak się ustawić i opowiada po co w ogóle ćwiczymy w ten sposób i co to daje. Dla mnie to fantastyczne podejście, które sprawia, że naprawdę wiem, co robię ze swoim ciałem i po co 🙂
    Podczas bardziej wymagających ćwiczeń, Kasia podpowiada jak wykonać dany ruch jeśli np. masz problemy z kolanami czy kręgosłupem szyjnym, żeby nie przeciążyć drażliwych mięśni. Czasem wręcz odradza niektóre ćwiczenia i zachęca żeby w zamian wykonać coś innego lub podaje kilka wariantów danego ćwiczenia do wyboru. A wyboru dokonuję już sama słuchając swojego ciała i poznając je coraz lepiej dzięki regularnym treningom 😉

Co dają mi treningi na bosaka?

  • radość i satysfakcję: że ćwiczę, że mogę się ruszać bez bólu, że jestem coraz sprawniejsza
  • większy zasięg ruchu, większą sprężystość ciała – nie czuję się już sztywna i ociężała; np. dzięki ćwiczeniom na rotacje obracanie się podczas cofania autem, żeby sprawdzić czy nie parkuję na drzewie ;), nie wywołuje już grymasu bólu
  • mniej bólu podczas ćwiczeń i na co dzień – coraz rzadziej odczuwam ból w okolicach, które wcześniej odzywały się prawie codziennie (szyja, lędźwiowy odcinek kręgosłupa, nogi), a jeśli trafia się ból, to jest dużo słabszy niż niegdyś
  • większa przyjemność z seksu (aaa naprawdę to napisałam!:) – mogę kochać się ze swoim mężczyzną dłużej i przyjemniej niż kiedyś, bo moje mięśnie pracują duuuuużo lepiej 😀 I mam na myśli zarówno mięśnie nóg i pleców, które pomagają się poruszać jak i mięśnie dna miednicy, które odbierają więcej przyjemności 😉

Po raz pierwszy w życiu napisałam tak długą recenzję na jakikolwiek temat. Ale treningi z Kasią są warte wszystkich dobrych słów świata. Mogę z czystym sumieniem powiedzieć, że trening na bosaka odmienił moje życie. A właściwie to odmienia każdego dnia, bo ja nadal ćwiczę 🙂

Marta Deberna

Instruktorka szycia

Najczęściej zadawane pytania

Jak działa subskrypcja?

Dołączając do subskrypcji otrzymujesz dostęp do wszystkich wymienionych powyżej materiałów. Co miesiąc (w dniu dołączenia do subskrypcji) z Twojego konta pobierana jest opłata członkowska w wysokości 59 zł.

Czy mogę zrezygnować z subskrypcji w dowolnym momencie?

Tak, możesz zrezygnować w dowolnym momencie. Nie ma minimalnego okresu trwania subskrypcji.

W jaki sposób mogę anulować subskrypcję?

Wystarczy, że wyślesz mi maila z wiadomością o tym,  że rezygnujesz i Twoja płatność zostanie anulowana.

Jak często można dołączyć do subskrypcji?

Zapisy do subskrypcji są otwierane 2-3 razy do roku. Jeśli zastanawiasz się nad tym, czy dołączyć teraz to kolejna taka możliwość nastąpi dopiero za kilka miesięcy.

Jak działa gwarancja ceny?

Dołączenie do subskrypcji i przedłużanie ją na kolejne miesiące sprawia, że Twoja cena pozostaje zawsze na tym samym poziomie.

W jaki sposób otrzymam materiały i gdzie są one umieszczone?

Po dokonaniu zakupu otrzymasz dostęp do rejestracji na platformę, na której umieszczone są wszystkie materiały.

Czy treningi są odpowiednie dla kobiet w ciąży.

Treningi nie są zaprojektowane specyficznie dla kobiet w ciąży ani w połogu.

Czy potrzebuję do tych treningów specjalnego sprzętu?

Nie, absolutnie. Możesz nawet nie mieć maty, wygodny strój i dobrę chęci Ci wystarczą.

Czy mogę zapłacić inaczej niż przez PayPal?

Niestety nie ma takiej możliwości. Ze względu na to, w jaki sposób subskrpcja jest zaprojektowana Pay Pal jest jedyną możliwą opcją płatności.

30-DNIOWA GWARANCJA ZWROTU KOSZTÓW PRZY ZAKUPIE ABONAMENTU ROCZNEGO

Jeśli zastanawiasz się czy subskrypcja to coś dla Ciebie, ale chcesz również zyskać miesiąc ekstra wychodzę Ci na przeciw i daję możliwość wypróbowania tego, co jest w środku przez 30 dni.  Możesz wykupić abonament roczny bez ryzyka.

Zostaw mi jednak maila, a powiadomię Cię jak tylko zapisy ruszą