Dzisiejszy wpis jest pewnego rodzaju kontynuacją wpisu z poprzedniego tygdnia. Do wpisu, tak jak w ubiegłym tygodniu mam filmik z ćwiczeniami. Rolka jest moim ulubionym sprzętem ze względu na swoja wielofunkcyjność i wyszło mi tego 15 minut. Jeśli masz rolke w domu, wyciągnij ją zza szafy i korzystaj.  Obiecuję, że po tych 15 minutach poczujesz się lepiej, prawie jak po masażu, ponieważ leżąc na rolce masujesz delikatnie mięśnie przykręgosłupowe.

Rodzaje i zastosowanie

Rolka występuję w różnych odmianach, są różne twardości, długości i kolory (co akurat ma najmniejsze znaczenie dla jej przydaności do ćwiczeń;). Najlepiej wybrać rolkę średniej twardości, nie piankową, ponieważ te są mało efektywne przy masażu i szybko się niszczą. Do ćwiczeń, które proponuję polecam rolki bez wypustek.

Do czego możemy użyć rolki?
– do masażu
– do ćwiczenia stabilizacji głębokiej
– do rozciagania

Trening z rolką

A teraz zapraszam na show, eeee… to znaczy na filmik.

Ćwiczyłaś razem ze mną i rolką, daj znać i zostaw komentarz.

Do zobaczenia na macie, a raczej macie i rolce,

podpis