Oferta & Opinie

Oferta

Jeżeli stawiasz na najwyższą jakość i nie lubisz masowych rozwiązań trening personalny jest zdecydowanie dla Ciebie. To najbardziej efektywna forma treningu.  Jest indywidualnie dopasowany do Twoich celów, możliwość, kondycji, stanu zdrowia i samopoczucia. Dzięki niemu osiągniesz maksimum efektów przy minimalnym nakładzie czasu. Jest to forma bardzo bezpieczna, ponieważ trener ciągle nadzoruje i koryguje Twoje błędy podczas ćwiczeń, a poprawna technika jest najważniejszym elementem potrzebnym do osiągnięcia Twoich celów treningowych. Jeżeli chcesz ćwiczyć z partnerem realizuję również treningi w grupach 2 osobowych.

Oferuję treningi personalne na terenie Warszawy. Umów się ze mną w jednej z lokalizacji w centrum lub w wyznaczonym przez Ciebie miejscu.

Cena treningu: 150zł/godzinę
Zapytaj mnie również o pakiety treningów

Opinie moich podopiecznych

„Po treningach z Kasią mam dużo większą świadomość ciała. Dowiedziałam się też w jakich pozycjach źle ustawiam ciało i jak powinnam się korygować. Treningi sprawiły, że jestem silniejsza i sprawniejsza. Po 2 tygodniach regularnych treningów poczułam o wiele silniejsze mięśnie brzucha, odczuwalnie łatwiej zaczęło mi się wstawać z leżenia. Czuję większą siłę mięśni przy wchodzeniu po schodach i innych codziennych czynnościach. Cudowne uczucie silnego ciała, które jest się w stanie udźwignąć! W treningach z Kasią najbardziej cenię jej holistyczne podejście do ruchu, dużą wiedzę o funkcjonowaniu ludzkiego ciała i fakt, że Kasia zwraca uwagę na najdrobniejsze szczegóły i na technikę, która jest bardzo ważna.”

Kasia Wojniak, projektantka biżuterii, fotografka, blogerka
www.katarzynawojniak.com


 

Miałem obawy czy pilates to nie jest coś zbyt trudnego, kojarzył mi się z jogą. Po uczestnictwie w zajęciach zpilates opinieaszły duże zmiany. Lepsza postawa w ciągu dnia. Poprawa wyników w bieganiu. Mniejsza ilość dolegliwości typu ból pleców, mniej kontuzji po bieganiu. Do gustu najbardziej przypadł mi dobry kontakt i uważność. Dobre proporcje między stałymi elementami a urozmaiceniami. Na każdych zajęciach jest coś powtarzalnego ale jest też coś czego nie było na poprzednich.

Marcin Gałązka, właściciel antykwariatu, biegacz, tata


pilates opinieI took both group Pilates and private prenatal Pilates with Kasia and really loved the classes! Both classes were a great workout. With the prenatal classes I learned positions that really helped with child birth. In fact, they were the same positions that we were taught in my child birthing classes and I was one of the only some that could correctly do the position. I was very glad that I had prenatal Pilates!!!

Erin Robinson, expat, mum


12109095_10208150101060966_1410238940423612078_nPod okiem Kasi pilates zaczęłam ćwiczyć około 8 miesięcy temu. Zaczęłam jako kompletny leń i antytalencie sportowe… teraz ciężko mi sobie wyobrazić tygodnia „bez”. Co dały mi zajęcia? Olśnieniem jest zmiana jakości oddechu i jego świadomość. Wydaje mi się, że oddycham głębiej dostarczając płucom więcej tlenu. Chodzę wyprostowana, czuję się bardziej gibka, elastyczna. Zwiększyła się świadomość ciała, polepszyła ogólna kondycja. Zajęcia są prowadzone intensywnie, mają swój rytm. Są dostosowane do dnia, grupy ćwiczących. Duża część elementów powtarza się, co daje możliwość obserwacji postępów, zajęcia nie są jednak monotonne – Kasia wprowadza też nowe ćwiczenia. Rewelacją jest dla mnie jej komentarz do ćwiczeń – na tyle zwięzły i doskonale opisujący to, co aktualnie ćwiczymy, że nie trzeba odrywać się od maty, bo podejrzeć instruktorkę. Wszystko jest jasne. Polecam wszystkim!
                                                                                                                                        Katarzyna Tuleja, pracuje dla TVN Style


Początkowo bałam się, że zajęcia będą nudne. Zamiast się garbić – chodzę prosto, mam dużo większą świadomość swojego ciała i lepszą kondycję. Podoba mi się, że zajęcia się zmieniają, a ćwiczenia są dostosowane do osoby, do możliwości, do dnia. Zyskałam większą świadomość oddechu – więcej przestrzeni w klatce piersiowej, wyprostowane plecy. Poleciłabym te zajęcia również kobietom, które mają przed/za sobą porody – dobrze jest wrócić po porodzie do formy, a ciągle za mało kobiet ma świadomość jak ważne jest dbanie o mięśnie dna miednicy – pilates jest tu10550813_10204344081911894_4880409894183820114_n bardzo pomocny!

Katarzyna Gałązka, mama uroczej trójki, trener Family – lab


Na zajęcia trafiłam z polecenia fizjoterapeuty. Bolał mnie kręgosłup, a mięśnie karku były permanentnie napięte. Dzięki zajęciom z Kasią czuję się: ogólnie silniejsza, mam lepszą kondycję, jestem bardziej zrelaksowana, mam większą świadomość własnego ciała. Poprawiła się postawa, a także głębiej oddycham. Pewnie jeszcze kilka innych korzyści by się znalazło 🙂 Po półtora miesiąca treningów byłam na wizycie kontrolnej.  Fizjoterapeuta stwierdził, że mój stan jest bliski ideałowi, czyli jeśli nadal będę tak ćwiczyć, to on ,,nie ma co robić”. Kasia jest super trenerką. Mam porównanie, bo w przeszłości chodziłam na różne zajęcia, w tym jogę i pilates.

Łucja, mama i pracownik biurowy