Jak zacząć

Jeżeli masz tendencję do kumulowania napięć w ciele, zrywów treningowych i nie jesteś zadowolona z osiąganych rezultatów to rozwiązaniem może być system, który proponuję. Dzięki regularności i treningach opartych na świadomym ruchu osiągniesz poprawę samopoczucia, podniesiesz poziom energii i wypracujesz efekty w postaci silnego, smukłego ciała oraz poprawy postawy.

Na przykładzie swoim, klientów stacjonarnych i uczestników mojego programu on-line przetestowałam system, który proponuję i wiem, że on działa! Dzięki krótkim, ale regularnym i mądrym treningom jesteśmy w stanie podnieść jakość swojego życia.

Zastanawiasz się jak zacząć?

Na początku tej przygody zapraszam Cię, do zapoznania się z podstawowymi zasadami oraz wykonaniu krótkich treningów wprowadzających tak, abyś mogła w pełni korzystać z pozostałych treningów.

  1. Neutralny kręgosłup

  2. Zgięcie i wygięcie

  3. Silne ramiona

  4. Rotacja i zgięcie boczne

 

Jeśli chcesz wypróbować darmowy Miesiąc treningów na bosaka, to podaj mi swój e-mail, a kalendarz otrzymasz pocztą elektroniczną.

 

pobrane

Opinie uczestników mojego programu online

Przede wszystkim – mam większą świadomość swojego ciała (co też trochę przełożyło się na jego akceptację i lepszą samoocenę, co jest takim bardzo przyjemnym bonusem 🙂. Czuję większy luz, mniej się spinam, łatwiej mi zachować wyprostowaną postawę ciała, bo wiem już dokładnie jak to zrobić (dotychczas miałam w głowie schemat: ściągnięte łopatki, piersi do przodu, brzuch wciągnięty; i mimo tego że nie czułam się w tej pozycji komfortowo, to tak się ustawiałam, „bo tak trzeba”, teraz szukam przede wszystkim tego komfortu i bardziej „czuję”, że jest ok, niż to „wiem” 😉, bardziej troszczę się o kręgosłup, który kiedyś całkowicie pomijałam w jakichkolwiek ćwiczeniach. Widzę też drobne zmiany w ciele, w jego wyglądzie, np. ramiona i nogi, są silniejsze i mięśnie są lepiej widoczne, choć nadal delikatnie. Pewnie mogłabym tak pisać i pisać, te zmiany są ogromne, choć większość dotyczy właśnie samopoczucia i czucia własnego ciała. A, no i do każdego treningu podchodziłam z uśmiechem, chciało mi się to robić, była to taka nagroda po całym dniu, i chwila tylko dla mnie. Bardzo przyjemna atmosfera, to że czułam się jakbym ćwiczyła z dobrą koleżanką, bardzo przyjemna i uspokajająca muzyka, ale najbardziej podobały mi się ćwiczenia, które na pierwszy rzut oka nie wydawały się skomplikowane i trudne, a jednak po ich wykonaniu czułam, że ciało pracowało i było to świetne uczucie 🙂 Dziękuję 

Ola, uczestniczka programu online

Okazało się, że tylko 10 min dziennie daje dużo lepsze samopoczucie! Czuje się silniejsza i bardziej rozciągnięta. Przede wszystkim przestał boleć mnie kręgosłup.

Monika, uczestniczka programu online

Więcej energii wieczorem. Ćwiczylam zaraz po przyjsciu z pracy, dzieki czemu mialam energie na kolejna cześć dnia. Zastana ciało po całym dniu mogło się rozruszać dzięki czemu czułam się lepiej.

Kasia uczestniczka programu online